چگونه می توان یک بازاریاب پورسانتی حرفه ای شد؟

چگونه می توان یک بازاریاب پورسانتی حرفه ای شد؟

کسب و کار اینترنتی، یکی از رایج ترین و شایع ترین موضوعاتی است که امروزه بدان توجه می شود. کسب و کار اینترنتی مدل های مختلفی دارد که می توانید برای شروع با توجه به توانایی ها و میزان بودجه و امکاناتی که در اختیار دارید، یکی از مدل ها را انتخاب کنید. یکی از ساده ترین و زودبازده ترین فعالیت ها در کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی است؛ شاید بتوان این روش را در صدر برترین روش های کسب درآمد اینترنتی که انجام آن بدون هزینه نیز امکان‌پذیر است، قرار داد. اما به شرطی که بدانیم راه و روش درست چیست و چگونه باید اقدام کرد! هر جایی که یک کاربر بتواند روی لینک اختصاصی شما کلیک کرده و محصول معرفی شده را خریداری نماید، می ‌تواند یک درگاه معرفی و فروش محصول یا خدمت باشد. بنابراین می توان گفت تفاوتی ندارد این محصول یا خدمت در کجا معرفی خواهد شد! البته برای بهره ‌وری بالای تبلیغات و همچنین اثرگذاری بیشتر و بهتر معرفی محصول یا خدمت، محصول یا خدمت موردنظر بایستی در جایی معرفی شوند که افراد علاقه ‌مند به آن محصول یا خدمت، در آن حضور داشته باشند.

بازاریاب پورسانتی حرفه ای شوید

برای تبدیل شدن به یک بازاریاب پورسانتی حرفه ای و پولساز، بایستی در ابتدا بدانیم چرا باید یک بازاریاب پورسانتی شویم؟ یعنی چه دلایلی سبب این تصمیم گیری شده است؟ متاسفانه بسیاری از این افراد، با مفهوم صحیح بازاریابی اینترنتی آشنا نیستند! و دقیقا نمی دانند که چه کاری بایستی انجام دهند! در روش کسب درآمد پورسانتی، شخص که اکنون به عنوان همکار شناخته می‌شود از بین محصولات یا خدماتی که به آن ها علاقه ‌مند است، یک یا چند محصول یا خدمت را برای معرفی به دیگران انتخاب می کند و با استفاده از روش‌ هایی مانند ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا، انجام انواع تبلیغات و همچنین بازاریابی اینترنتی، کاربران را برای خرید محصول یا خدمت، به وب‌سایت آن فروشنده محصول یا خدمت هدایت  می ‌کند.

پس از اینکه کاربر محصول یا خدمت را سفارش داده و خرید خود را نهایی کرد، پورسانت محصول یا خدمت به عنوان درآمد همکار به حساب کاربری وی واریز می ‌شود، سپس این موجودی حساب، قابل درخواست و پرداخت به حساب بانکی همکار بازاریاب است. نکته ای که بایستی همواره به آن توجه داشته باشید اینست که شما باید مشتریان خود را، برای خود نگه دارید؛ چون در دراز مدت، بهترین ارزشی که از وب‌سایت خود دارید، مشتریان شما خواهند بود. در این روش کسب درآمدی، شما می توانید حتی در سفر نیز به کسب درآمد پرداخته و فروش داشته باشید! همچنین زمان در دست شماست و می توانید هر طور که مایل هستید از زمان خود استفاده کنید .ما در این مطلب، شش پیشنهاد جالب و هیجان انگیز برای تبدیل شدن شما به یک بازاریابی پورسانتی حرفه ای را فراهم آورده ایم؛ با ما همراه باشید.

راههای بازاریاب پورسانتی حرفه ای شدن

پیشنهاد شماره یک:

هزینه ی راه اندازی این روش کسب درآمدی برای شما، بسیار پایین است.

توجه داشته باشید در موضوع بازاریابی پورسانتی، هزینه های راه اندازی این کسب و کار بسیار کم است؛ اما در حالی که در کسب و کارهای معمولی و سنتی بدین شکل نیست! برای نمونه شما برای راه اندازی یک کسب و کار سنتی، بایستی در ابتدا فضایی چند ده متری را برای اجناس خود اجاره کرده فعالیت اقتصادی خود را شروع کنید. همان طور که می دانید همین اجاره ی مغازه و نیز تهیه ی اجناس موردنیاز برای فروش، به راحتی می تواند هزینه ای چند ده میلیونی برای شما به همراه داشته باشد. اما در روش بازاریابی پورسانتی و نیز همکاری در فروش، هزینه ی راه اندازی کسب و کار، بسیار بسیار کاهش پیدا می کند.

پیشنهاد شماره دو:

برای راه اندازی این روش کسب درآمدی، به تخصصی نیاز ندارید.

در روش راه اندازی کسب درآمد به صورت پورسانتی یا همکاری در فروش، شما به هیچ گونه نیروی متخصص و کارمند، پرداخت دستمزد در ازای انجام کار، سیاست کاری مشخصص، دریافت مجوزهای گوناگون و… نیاز نخواهید داشت. شما فقط و فقط بایستی فعالیت پورسانتی خود را با تمام انرژی شروع کنید؛ کسب و کار خود را رشد داده و پیشرفت نمایید.

پیشنهاد شماره سه:

نیازی به تولید محصول و یا ارائه ی خدمت نخواهید داشت!

در روش کسب درآمد پورسانتی یا همکاری در فروش، شما به خرید یک محصول یا محصولات فیزیکی و یا حتی خرید خدمت نیازی نخواهید داشت؛ فقط بایستی محصولات یا خدمات ارائه شده توسط تولید کننده و یا فروشنده را در وبلاگ یا وب‌سایت خود به کاربران معرفی نمایید و یا حتی می توانید از شبکه های اجتماعی نیز بهره گیرید.

پیشنهاد شماره چهار:

روش کسب درآمد پورسانتی یا همکاری در فروش، به هیچ گونه دانش خاص و تخصص مهم برای فروش محصول یا خدمت، نیاز ندارد.

برای نمونه توجه داشته باشید چنانچه شما محصولات مرتبط با کاهش وزن و تناسب اندام را برای معرفی انتخاب می نمایید و آن ها را برای فروش در وبلاگ یا وب‌سایت خود قرار می دهید، این بدان معنی نیست که بایستی حتما در زمینه ی ورزش و همچنین تغذیه مدرک دکتری داشته و یا اطلاعات کامل و جامعی داشته باشید! در این روش کسب درآمد، تنها بایستی شما ذهنیت مشتاق و آماده به یادگیری داشته باشید و بتوانید در زمان مناسب، محصول یا خدمت مناسب و ایده آل را به مشتری خود معرفی و پبشنهاد نمایید.

پیشنهاد شماره پنج:

در روش کسب درآمد به روش بازاریابی پورسانتی، تنظیم ساعات کاری شما بر عهده ی خودتان است

یعنی در این روش فعالیت، شما می توانید در زمان ها و فرصت های موردنظر، کارهای خود را انجام دهید. در یکی از بهترین توصیف ها در این روش کسب درآمد می توان گفت زمان کاری شما در روش کسب درآمد پورسانتی، بسیار انعطاف پذیر و بر عهده ی خودتان است. یعنی شما، رئیس خودتان هستید و خود برنامه های‌تان را هماهنگی می کنید!

پیشنهاد شماره شش:

روش کسب درآمد پورسانتی، یک روش کسب درآمد دائمی است

در این روش شما همواره و همیشه می توانید به کسب درآمد بپردازید. درآمد حاصل از این روش کسب درآمدی، مانند پولی است که با آن خانه ای را خریداری می نمایید و سپس آن خانه را به اجاره و یا رهن واگذار می نمایید. توجه داشته باشید در کسب و کارهای سنتی و معمولی، شما فقط و فقط یک بار در ازای کاری که انجام می دهید، پولی را دریافت می  کنید اما در این روش کسب درآمد، یعنی کسب درآمد به روش پورسانتی می توانید هر روز و در هر شرایطی پول در ازای فروش محصول یا ارائه ی خدمت دریافت نمایید. در روش کسب درآمد به روش پورسانتی، شما هیچ محدودیت و مانعی برای پیشرفت و توسعه ی کسب و کار خود ندارید!

بازاریاب پورسانتی حرفه ای و تجارت اینترنتی

سوالی که برای بیشتر افراد مطرح می شود این است، که آیا کسب درآمد به روش پورسانتی یا همان سیستم همکاری در فروش یا آفیلیت مارکیتینگ، روشی غیر قانونی برای کسب درآمد به حساب می آید؟

در پاسخ بایستی گفت: خیر، به هیچ وجه. روش کسب درآمد پورسانتی یا همکاری در فروش، به هیچ وجه غیر قانونی و یا حتی خطرناک نیست! در این روش کسب درآمد کالا قانونی، اولویت کار، معرفی محصول یا خدمت فروشنده (جذب مشتری)، فروش و دریافت پورسانت مشخص شده است. پس هیچ ابهام و تردیدی در این روش کسب درآمدی وجود ندارد.

و یا برخی دیگر از افراد این سوال را دارند که روش کسب درآمد پورسانتی چه تفاوتی با روش کسب درآمد بازاریابی کلیکی دارد؟ آیا این دو روش کسب درآمدی، یکسان هستند؟

در توضیح روش کسب درآمد بازاریابی کلیکی، بایستی گفت روشی است که در آن، شما لینک محصول یا حدمت خاصی از فروشنده را در وبلاگ یا وب‌سایت خود قرار می دهید؛ سپس با هر بار کلیک کاربران بر روی آن لینک تبلیغاتی، مبلغ مشخصی از بودجه ی تبلیغاتی فروشنده آن محصول یا خدمت کسر شده و به موجودی حساب شما افزوده می شود! این اتفاق تا جایی ادامه دارد که این بودجه ی فروشنده محصول یا خدمت، به صفر برسد و تبلیغات از وبلاگ یا وب‌سایت شما حذف شود.

اما در روش کسب درآمد پورسانتی، مشتری از طریق لینک اختصاصی شما (که در وبلاگ یا وب‌سایت خود قرار داده اید و یا آن لینک را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اید) به وب‌سایت فروشنده محصول یا خدمت هدایت می شود؛ در صورت تمایل خرید خود را انجام می دهد و پس از انجام خرید، به ازای نوع و قیمت خرید انجام شده، پورسانتی را دریافت می نمایید (این پورسانت به موجودی حساب شما افزوده می شود).

بازاریاب پورسانتی حرفه ای در دنیا

یکی از نکات مهم در کسب و کارهای اینترنتی به ویژه روش بازاریابی پورسانتی، انتخاب یک سیستم همکاری در فروش مناسب و مطمئن است؛ در این قسمت تصمیم داریم مهم ترین و اصلی ترین معیارهای انتخاب یک سیستم همکاری در فروش را توضیح دهیم؛ با ما همراه باشید.

1

در انتخاب یک سیستم همکاری در فروش، به نرخ پورسانت محصولات یا خدمات ارائه شده توسط فروشنده در وب‌سایت توجه داشته باشید؛ همچنین به هزینه ی تبلیغات و نیز معرفی محصول یا خدمت نیز برای خود، بسیار دقت داشته باشید و عاقلانه تصمیم بگیرید. توجه داشته باشید برای کسب درآمد از این سیستم بایستی آموزش های لازم را کسب کرده و بدانید که کلیت استفاده از این سیستم به چه صورت است تا بدون داشتن مشکل یا سوالی، فعالیت کسب درآمدی خود را شروع نمایید.

2

به عنوان نکته ی بعدی، بهتر است دقت باشید که آیا مسئول راه اندازی سیستم همکاری در فروش انتخابی توسط شما، آموزش هایی را در راستای معرفی بهتر و بیشتر محصول یا خدمت و همچنین افزایش میزان فروش، برای شما و دیگر بازاریابان فراهم آورده است یا خیر! فراموش نکنید به طور معمول در اکثر وب‌سایت ها یا سیستم های همکاری در فروش، برای فعالیت هر چه بهتر بازاریابان، در شروع فعالیت کسب درآمد بازاریابی به صورت کاملا رایگان آموزش هایی فراهم شده است که افراد می توانند از آن ها بهره گیرند. توصیه ی ما به شما این است که تا می توانید یاد بگیرید؛ یاد بگیرید و یاد بگیرید.

3

در انتخاب یک سیستم همکاری در فروش مناسب، به رابطه ی بین حداقل پرداخت درآمد و همچنین میزان درصد پورسانت حاصل از فروش محصول یا خدمت بسیار دقت داشته باشید.

4

در ابتدای همکاری خود با یک سیستم همکاری در فروش، به بعضی موارد بسیار مهم توجه داشته باشید؛ موارد مرتبط با شرایطی که محصول یا خدمت در آن به فروش می رسد. مواردی مانند هزینه های ارسال محصول، نحوه ی ارسال محصول، مدت زمان ارسال محصول خریداری شده توسط مشتری، نحوه ی پرداخت هزینه ی خرید و…

توجه داشته باشید در ایران، راه اندازی سیستم های تحویل محصول در محل موردنظر، سبب شده است فرد خریدار بتواند پس از انجام مراحل سفارش و خرید محصول و دریافت بسته ی محصول در درب منزل، محل کار و… هزینه ی خرید خود را پرداخت نماید. در توصیف این شرایط بایستی گفت برای نمونه، شما امروز خریدی را انجام می دهید و در بهترین شرایط ممکن، پس از دریافت محصول توسط مشتری و انجام عملیات پرداخت هزینه (این فرآیند، چیزی در حدود 10 روز به طول خواهد انجامید)، پورسانت حاصل از آن محصول محاسبه شده و در قسمت موجودی حساب شما در پنل کاربری خود در سیستم همکاری در فروش، واریز خواهد شد!

5

به عنوان آخرین نکته، توصیه می شود به ایده آل بدون و منحصر به فرد بودن محصول یا خدمت ارائه شده از سوی سیستم همکاری در فروش، توجه داشته باشید؛ این که آیا مانند این محصول یا خدمت در سیستم دیگری نیز وجود دارد یا خیر! رعایت این نکته، در موفقیت شما بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود. به یاد داشته باشید هر چه محصول یا خدمت ارائه شده، منحصربه ‌فردتر باشد، جذابیت بیشتر و بهتری برای مشتری خواهد داشت و این یعنی افزایش امکان فروش محصول یا خدمت در مقایسه با محصولات یا خدمات معمولی و تکراری!

بازاریاب پورسانتی حرفه ای شدن


شاید جالب باشد که بدانید بر اساس آخرین گزارش‎ های منتشر شده توسط شرکت جذب نیروی کار Mondo، امروزه شغل ‎های جدیدی با عنوان مسئول ارشد بازاریابی ب ‎وجود آمده‎اند که وظیفه ی آن ها مدیریت استراتژی دیجیتالی یک شرکت است؛ آن ها می‎توانند تا ۲۴۵,۰۰۰ دلار در سال کسب کنند. یا در نمونه ای دیگر، براساس گزارش دفتر آمار کارگری آمریکا، مدیران بازاریابی، جشنواره‎ها و تبلیغات در سال ۲۰۱۶ میلادی به طور میانگین ۱۲۷,۵۶۰ دلار درآمد به‎دست آورده‎اند که بیشتر این مدیران بازاریابی در صنایع شرکتی مشغول به کار هستند.